Aktywna Tablica 2021

WYBIERZ PAKIET Z MULTILAB: FIZYKA

Nowe technologie informacyjno-komunikacyjne zdeterminowały pracę polskiej szkoły. Uczniowie i nauczyciele coraz częściej sięgają po interaktywne rozwiązania, które skutecznie wspierają nauczanie, angażują ucznia, pozwalają zobrazować materiał, wykorzystując walory urządzenia, czy programu, które skutecznie wypływają na przyswajanie treści. Efektywne nauczanie jest dla nas bardzo ważne, dlatego po raz kolejny podjęliśmy wyzwanie edukacji przyszłości i we współpracy z Centrum nauki Kopernik wdrażamy innowacyjne rozwiązanie jakim są WIRTUALNE LABORATORIA rekomendowane w programie AKTYWNA TABLICA

PAMIĘTAJ

Wpisz MultiLab Fizyka we WNIOSKU AKTYWNA TABLICA

wirtualne laboratoria sfinansowane z dofinansowania programu aktywna tablica

Na aplikację składa się 20 cegiełek zawierających scenariusze i doświadczenia z dziedziny przedmiotów ścisłych-przyrodniczych, obejmujących tematy wskazane w podstawie programowej. Wszystkie polecane tu doświadczenia zostały przetestowane w laboratoriach Centrum Nauki Kopernik, są bezpieczne i możliwe do zrealizowania w warunkach szkolnej pracowni przedmiotowej. Scenariusze zostały opracowane na 45 minutową jednostkę lekcyjną.

Każdy scenariusz zawiera wprowadzenie, lekcję właściwą z eksperymentem oraz podsumowanie w formie atrakcyjnej dla ucznia: zagadki, łamigłówki, quizu, nawiązującej tematycznie do przeprowadzonego doświadczenia.

Wirtualne Laboratoria

Edukacyjne narzędzia cyfrowe w formie multimedialnej aplikacji, zostały opracowane we współpracy z nauczycielami praktykami, po to, by jak najdokładniej odpowiedzieć na potrzeby współczesnego nauczyciela i ucznia. Przeznaczone są do szkół ponadpodstawowych i można na nie uzyskać dofinansowanie w programie Aktywna Tablica.

Aplikacja Wirtualne Laboratoria pozwala na przeprowadzenie lekcji z wykorzystaniem zalecanej w podstawie programowej, metody badawczej. Program był testowany i doskonale się sprawdził zarówno podczas zajęć, stacjonarnych, mieszanych, jak i wyłącznie zdalnych.

Wirtualne laboratoria realizują podstawą programową i zostały opracowane pod kątem lekcji z fizyki, biologii, geografii i chemii.

Nauka przez doświadczenia z LEGO® Education BricQ Motion

Zestaw BricQ Motion to rozwiązanie, które w sposób interesujący i angażujący zachęca uczniów szkół podstawowych do odkrywania zagadnień fizycznych. Dzięki Lego® Education BricQ Motion nauka fizyki będzie niezwykle prosta, poprzez możliwość prowadzenia doświadczeń i eksperymentów związanych z siłami, ruchem, mechaniką oraz zachodzącymi interakcjami w kontekście sportu.

Zestaw Lego® BricQ Motion uczy analizowania i prezentowania omawianych zagadnień podczas realizowania podstawy programowej na lekcjach, oraz zachęca do poszukiwania rozwiązań wybranych problemów poprzez praktykę i obserwację otaczającego nas świata.

WPISZ WE WNIOSKU

Pomoce do Kodowania i Programowania

PHOTON MODUŁ ROBOTYKA I PROGRAMOWANIE

Moduł Robotyka i Kodowanie to gotowy zestaw pomysłów i akcesoriów, dzięki któremu przeprowadzą Państwo kilkanaście ciekawych i angażujących lekcji informatyki w szkole ponadpodstawowej. Nieograniczone możliwości integracji robota Photon oraz mikrokontrolera BBC micro:bit pozwolą pokazać uczniom, jak fascynującą dziedziną jest programowanie i robotyka!

Moduł Robotyka i Kodowanie jest efektem pracy programistów, nauczycieli-praktyków oraz dydaktyków. Stanowi odpowiedź na potrzebę stworzenia uniwersalnej pomocy dydaktycznej, która wesprze nauczycieli informatyki w kształtowaniu kompetencji z zakresu STREAM. Praca z Modułem pozwala na realizację wybranych elementów podstawy programowej z informatyki, a także wybranych celów kształcenia ogólnego zgodnie z podstawą programową dla czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum. Ćwiczenia zostały przygotowane w taki sposób, aby wspierać nauczyciela w realizacji różnych treści nauczania – możesz wracać do zestawu regularnie przez cały okres prowadzenia lekcji na wybranym etapie nauczania.

WPISZ WE WNIOSKU

WYBIERZ PAKIET Z ROBOTEM EDUKACYJNYM PHOTON

Wyposażenie pracowni informatycznej pomoce do robotyki i kodowania
Kod produktu: ZEST5768

Wybierz Pakiet 3 x Moduł Photon Robotyka i Programowanie i Monitor interaktywny insGraf DIGITAL 65 i korzystaj z funkcjonalności i innowacyjnych rozwiązań na lekcjach informatyki  w szkole ponadpodstawowej. Dołączone do Modułu 15 gotowych scenariuszy zajęć stanowi bazę ćwiczeń korelujących z różnymi treściami podstawy programowej. W każdym z nich określony jest wymagany poziom wiedzy, dlatego znając swoich uczniów możesz samodzielnie zdecydować o momencie realizacji danego scenariusza w swoim programie nauczania – mogą być realizowane zgodnie z sugerowaną kolejnością lub dowolnie rozwijane w oparciu o Twoje własne pomysły.

Każdy scenariusz zawiera:

  • informacje o nawiązaniu do podstawy programowej
  • cele zajęć
  • niezbędne kompetencje uczniów
  • wymagane akcesoria
  • szczegółowe wskazówki krok po kroku, jak przeprowadzić zajęcia
  • odwołanie do gotowych materiałów ułatwiających wprowadzenie tematu(m.in. animacje, schematy połączeń, zrzuty ekranu
  • skrypty z przykładowym rozwiązaniem

Scenariusze przeznaczone są na 45 minut zajęć i dostępne są w wersji elektronicznej, w dedykowanej aplikacji dla nauczyciela – w łatwy sposób możesz je wydrukować w zależności od potrzeb.

Pakiet 6 x Nauka robotyki i kodowamia z Photonem i BBC micro:bit

Zestaw 6 sztuk Photon Moduł Robotyka i kodowanie

Połączenie Robota Photon z mikrokontrolerem micro:bit pozwala w ciekawy sposób kształtować wymagane na rynku pracy kompetencje XXI wieku. Wykorzystaj na lekcjach informatyki w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych i wspieraj swoich uczniów w nauce otwartości na nowe języki programowania oraz rozwiązania sprzętowe.

Robot Photon z mikrokontrolerem BBC micro:bit pozwoli pokazać uczniom, jak fascynującą dziedziną jest programowanie i robotyka! Z modułem Robotyka i kodowanie uczniowie będą tworzyć i programować działanie własnych urządzeń, m.in. wykorzystując potencjał czujnika temperatury, możliwości wykrywania dźwięków czy pola magnetycznego.

WPISZ WE WNIOSKU

Pomoce do ROBOTYKI

BeCreo KIT wspiera realizację podstawy programowej w obszarze kodowania, programowania i robotyki. Walorem pomocy jest kreatywne podejście do rozwiązywania problemów, rozwijające u uczniów myślenie komputacyjne, zachęcające do poszukiwania rozwiązań i zadawania pytań. BeCreo KIT pokazuje uczniom praktyczne i wymierne korzyści dla nich, wynikające znajomości programowania, a odnosząc się do codziennych sytuacji, z którymi stykają się oni w swoim otoczeniu. Pomoc opiera się na eksperymentowaniu, działaniu, poszukiwaniu najprostszych rozwiązań, teraz, dzięki dofinansowaniu w ramach Programu Aktywna Tablica może rozwijać kluczowe umiejętności, także u uczniów w Twojej szkole.

WIĘCEJ INFORMACJI

Nauka ROBOTYKI z robotami Abilix Krypton

Specjalistyczne OPROGRAMOWANIE

Roboty z serii Abilix Krypton wspierają realizację podstawy programowej w obszarze kodowania, programowania oraz robotyki. Specjalistyczne oprogramowanie pozwala na uczniom na tworzenie projektów, budowanie interaktywnych modeli, ale przede wszystkim wpiera rozwój kompetencji informatycznych koniecznych w XXIw.

WIĘCEJ INFORMACJI

SPRZĘT I AKCESORIA REKOMENDOWANE W PROGRAMIE AKTYWNA TABLICA 2021

Wirtualne laboratoria, oprogramowanie, pomoce do nauki kodowania, programowania i robotyki, zestawy dla nauczyciela do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość oraz laptopy wraz ze sprzętem umożliwiającym przetwarzanie wizerunku i głosu.

W ramach programu AKTYWNA TABLICA szkoły ponadpodstawowe, oprócz wymienionych wyżej pomocy do nauki kodowania, programowania, robotyki, wirtualnych laboratoriów, mogą wnioskować o dofinansowanie na sprzęt. Wsparcie przewidziane jest na zakup:

  • Monitorów interaktywnych
  • Tablic interaktywnych
  • Projektorów, projektorów ultrakrótkoogniskowych
  • Zestawów do edukacji hybrydowej, nauczania zdalnego
  • Głośników, lub innych urządzeń pozwalających na przekaz dźwięku
  • Interaktywnych Zestawów Edukacyjnych
WIĘCEJ INFORMACJI NA TEMAT DOFINANSOWANIA NA SPRZĘT kierujemy do podstrony SPRZĘT I AKCESORIA

WYSOKOŚĆ WSPARCIA DLA SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH

 

Zadzwoń i dowiedz się więcej: 422 233 77 77

SPRAWDŹ GOTOWE PAKIETY
17500

wkład własny finansowy

3 500 PLN

14000

wkład własny rzeczowy

3 500 PLN

Konsultacje Programu Aktywna tablica/Wniosek
42 233 77 77

 

Infolinia techniczna
600 992 549

WIZYTA W TWOJEJ PLACÓWCE

 

  • Tel: 667 633 861 (dyrektor handlowy)
  • Tel: 781 980 221 (koordynator na województwa:
    lubuskie, dolnośląskie, opolskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie, pomorskie)
  • Tel: 667 622 034 (koordynator na województwa:
    podkarpackie, świętokrzyskie, lubelskie, małopolskie, śląskie)
  • Tel: 504 266 59 (koordynator na województwa:
    mazowieckie, łódzkie, warmińsko – mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie)

KOORDYNATORZY DS. PROGRAMU

anita smolińska, koordynator projektu aktywna tablica umożliwiającego dofinansowanie na monitory interaktywne

ANITA SMOLIŃSKA

KOORDYNATOR DS. PROGRAMU

Koordynator na województwa:
lubuskie, dolnośląskie, opolskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie, pomorskie

tel: 781 980 221
a.smolinska@mojebambino.pl

mateusz kociuba ekspert ds programu aktywna tablica oraz monitorów interaktywnych

MATEUSZ KOCIUBA

KOORDYNATOR DS. PROGRAMU

Koordynator na województwa:
podkarpackie, świętokrzyskie, lubelskie, małopolskie, śląskie

Tel: 667 622 034
m.kociuba@mojebambino.pl

piotr waś ekspertr ds programu aktywna tablica i ekspert ds monitorów interaktywnych

PIOTR WAŚ

KOORDYNATOR DS. PROGRAMU

Koordynator na województwa:
mazowieckie, łódzkie, warmińsko – mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie

Tel: 504 266 598
p.was@mojebambino.pl

W szkołach coraz częściej wykorzystywane są najnowsze technologie, które uatrakcyjniają lekcje i skutecznie angażują wszystkich uczniów. Pozwalają zobrazować treści dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii, co sprawia, że nawet skomplikowane i rozbudowane treści są łatwiejsze do przyswojenia. Firma Moje Bambino wspiera efektywną naukę, dlatego posiada w ofercie innowacyjne pomoce dydaktyczne opracowane przez specjalistów, które zapewniają skuteczną edukację. Wirtualne Laboratoria to innowacyjne rozwiązanie, które zostało opracowane we współpracy z nauczycielami. Innowacyjne narzędzie cyfrowe w formie multimedialnej aplikacji, która pozwoli na przeprowadzenie zajęć metoda badawczą. Nauką tą metodą przyczynia się do zwiększenia zaangażowania ucznia oraz rozwija umiejętność logicznego i krytycznego myślenia. W ramach dofinansowania w programie Aktywna Tablica można zakupić także pomoce dydaktyczne do programowania i kodowania. BeCreo Kit to rozwiązanie służące do nauki podstaw programowania, elektroniki, mechatroniki i elementów robotyki, opierające się na doświadczeniach, poszukiwaniu, analizowaniu oraz eksperymentowaniu. Wspiera u uczniów myślenie komputacyjne, rozwija zdolność logicznego i nieszablonowego myślenia oraz uczy wyszukiwać proste i praktyczne rozwiązania problemu.
Robot Abilix Krypton to nowoczesne narzędzie edukacyjne, które uczy programowania, kodowania oraz rozwija kluczowe umiejętności XXI wieku, takich jak zdolność logicznego myślenia, myślenie komputacyjne oraz wspiera kreatywność. Robot edukacyjny Abilix daje możliwość programowania w trzech językach, a aplikacja mobilna na tablety oraz telefony pomaga poznać funkcje robota oraz zawiera interaktywne instrukcje do budowy.
W ramach dofinansowania w projekcie Aktywna Tablica mogą Państwo zakupić innowacyjne pomoce dydaktyczne z oferty Moje Bambino, ale również monitory interaktywne o przekątnej co najmniej 55 cali, tablicy interaktywnej, projektora lub projektora ultrakrótkoogniskowego, głośników lub innych urządzeń pozwalających na przekaz dźwięku oraz specjalistycznego oprogramowania lub materiałów edukacyjnych, wykorzystujących TIK.
Sprawdź nasze nowoczesne rozwiązania, które możecie Państwo zakupić w ramach dofinansowania programu Aktywna Tablica!